Aug 23 Blue_Sky_Flowers_HM031_350A

skrien, skrien, skrien, STOP!

Ko darīt, kad visa kā ir par daudz? Uzliekam šo fonā, un tad lasām tālāk.

 

 

 

 

Reizēm gadās, ka es skrienu, un skrējienā dzīve pārvēršas par vāveres riteni. Un jo vairāk skrienu, jo ātrāk tas griežas, un tad gan galva, gan pasaule sagriežas.. Un tad es pazaudēju sevi tajā skrējienā. Bet es zinu, ka var arī savādāk, var pavisam savādāk! Un es gribu savādāk! Es gribu apzināties mirkli, kurā esmu. Vietu, kurā esmu. Es gribu apzināties sevi mirklī.

Kā zināt, ka esi ieskrējies vāveres ritenī un pazaudējis sevi skrējienā?

  • Tu esi kļuvis neuzmanīgs, kaut kas saplīst, kaut kas izlīst, tu aizķeries, un iekulies negadījumos, jo esi aizdomājies par kaut ko citu
  • Nepamani organisma signālus – saspringumu, fizisku diskomfortu, sāpes
  • Aizmirsti tikko iepazīta cilvēka vārdu tiklīdz tas to ir pateicis
  • Otrā klausies tikai ar vienu ausi, paralēli domā un/vai dari ko citu
  • Fokusējies tik ļoti uz rezultātu, ka nepamani kā paiet laiks un nepievērs uzmanību procsam
  • Apmaldies pats savās sajūtās un emocijās
  • Esi pārņemts ar pagātni vai nākotni
  • Ēd, neapzinoties, ka ēd (trauciņš ar čipšiem pēkšņi tukšs!)
  • Problēmas ar atmiņu – daudzas lietas dari autopilotā un neatceries, kā nokļuvi no punkta A uz punktu B
  • Reaģē emocionāli un neadekvāti, šķiet, ka emocija uzrodas `no nekurienes`
  • Tā vietā, lai pabeigtu lietu pēc lietas, vienlaikus dari vairākas
  • Aizmirsties alkoholā, ēšanā vai darbā

Lai atgūtu mieru sevī, harmoniju sevī, apzinātību, nav obligāti uzreiz pirkt biļetes uz Indiju un palikt tur 8 gadus. Pietiks ar maziem solīšiem. Un par šiem solīšiem es kādu laiku šeit rakstīšu, zem atslēgas vārda `apzinātība`, lai atgādinātu pati sev.

apzinātība

Pirmais solītis, lūk, no grāmatas, kuru lasīju pagājušā gadā un iesaku ikvienam `Čade Mens Taņs `Meklē Sevī` .

APZINĀTĪBAS MEDITĀCIJA

Apsēdieties ērti.

Elpojiet dabiski, pievēršot savai elpai nepiespiestu uzmanību. Sāciet apzināties ieelpu, izelpu un intervālu starp tām.

Iztēlojaties šo vingrinājumu kā prāta atpūtas vietu, kā spilvenu, kā ērtu matraci, un ļaujiet prātam uz tā atpūsties mierīgi. Vienkārši būt.

Ja uzmanību novērš skaņa vai doma, vienkārši atzīstiet to, piedzīvojiet un atlaidiet. Atvirziet uzmanību atpakaļ pie elpas.

Pabeidziet meditāciju uzaicinot, lai rodas priekpilns iekšējais miers.

Ieelpojot esmu mierīgs.

Izelpojot es smaidu.

Pašreizējais mirklis.

Brīnišķīgs.

Posted by:

Inuta
No Stambulas līdz Antālijai. Kur tobrīd esmu, par to rakstu.

Reklāmas pauze

1 Comment

Leave A Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked (required):

Related articles

Back to Top